Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

39 Οι Κινέζοι λένε πως πραγματική φιλία υπάρχει κάθε χίλια χρόνια.

Ενας πολύ καλός μας φίλος, απόδημος, μας έστειλε ηλεκτρονικά τι
λέγεται στις Βρυξέλλες για τους Ελληνες φίλους και επειδή μας άρεσε πολύ, θέλαμε σήμερα να το μοιραστούμε μαζί σας:

Οι φίλοι: Θα σου πούνε «γεια»
Οι Ελληνες φίλοι: Θα σου κάνουν μια μεγάλη αγκαλιά και ένα δυνατό
φιλί
Οι φίλοι: Αποκαλούν τους γονείς σου «κύριε» και «κυρία».
Οι Ελληνες φίλοι: Αποκαλούν τους γονείς σου «θείε» και «θεία»!
Οι φίλοι: Δεν σ’ έχουν δει ποτέ να κλαις.
Οι Ελληνες φίλοι: Κλαίνε μαζί σου.
Οι φίλοι: Τρώνε στο τραπέζι σου και φεύγουν
Οι Ελληνες φίλοι: Ξοδεύουν ώρες τρώγοντας, μιλώντας, γελώντας και
απλά κάνοντας παρέα.
Οι φίλοι: Δανείζονται δικά σου πράγματα για λίγες μέρες και σου τα
επιστρέφουν.
Οι Ελληνες φίλοι: Κρατούν τα δανεικά πράγματα μέχρι να ξεχάσεις ότι
είναι δικά σου!
Οι φίλοι: Γνωρίζουν αρκετά πράγματα για σένα.
Οι Ελληνες φίλοι: Μπορούν να γράψουν βιβλίο για σένα με πολλές
λεπτομέρειες.
Οι φίλοι: Σε παρατάνε, αν αυτό κάνει και ο πολύς κόσμος.
Οι Ελληνες φίλοι: Εχουν χεσμένο τον κόσμο και είναι μαζί σου.
Οι φίλοι: Χτυπούν την πόρτα σου ή παίρνουν τηλέφωνο όταν θέλουν να
σ’ επισκεφτούν.
Οι Ελληνες φίλοι: Μπαίνουν μέσα και φωνάζουν «Ηρθα!»
Οι φίλοι: Είναι για λίγο…
Οι Ελληνες φίλοι: Είναι για μια ζωή!
Οι φίλοι: Θα αγνοήσουν αυτό το κείμενο.
Οι Ελληνες φίλοι: Θα το προωθήσουν στους φίλους τους. (στάνταρ!!!!)
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΤΟ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ……….ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.
http://eletg.wordpress.com

39 σχόλια:

  1. Δήμητρα,πιστεύω πως η φίλία είναι για τον άνθρωπο πολύτιμη και υπάρχει ανεξάρτητα αν είναι κανείς Έλληνας ή ξένος.
    Ο φίλος και η φιλία δεν έχει σύνορα.
    Πολλοί μπερδεύουν την διαχυτικότητα που διακρίνει τον Έλληνα που στην πιό απλή και καθημερινή ερώτηση..τί κάνεις;σου εξομολογείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να το πιστέψω αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει πραγματικά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ,ΔΙΟΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΡΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΠΑΡΕΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ,ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,ΚΑΛΟ Σ\Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Παύλο,

    Πιστεύω φίλε μου καλέ πως τον Έλληνα τον διακρίνουν πολλά από τους υπόλοιπους λαούς και μια και το συζητάμε μου ήρθε στο μυαλό κάτι που μου είπε προχθές ο Σάββας. Ήταν μια μαυροφορεμένη γυναίκα λέει από την Κρήτη που πενθούσε για τον γιο της που τον σκότωσαν οι Γερμανοί. Την είδαν να περιφέρεται σε γερμανικό νεκροταφείο και να ανάβει τα καντιλάκια στους θανόντες και την ρώτησε ένας Γερμανός, ο οποίος αποφάσισε να μείνει μόνιμα στο νησί, γιατί το κάνει αυτό και απάντησε πως μπορεί αντίστοιχα κάποια άλλη μάνα να ανάβει κερί για το δικό της χαμένο παιδί. Τότε αυτός σκέφτηκε πως μόνο κάποιος Έλληνας/ιδα θα σκεφτόταν κάτι τέτοιο.
    :) Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και την υποστήριξή σου φίλε μου!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. CHICO,

    Τάσο μου, δύσκολοι καιροί για φιλίες πραγματικές. :)
    Δεν ξέρω τι πραγματικά φταίει.
    Καλό Σ/Κ φίλε μου και .......σ' ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. aoratos

    Σ' ευχαριστώ φίλε μου για την επίσκεψη. :)
    Ένας φίλος, μ' ένα τηλεφώνημα, ένα σύντομο πέρασμα απ' το σπίτι σου, μια τυχαία συνάντηση, μια μικρή αναπάντεχη έκπληξη, προσθέτει λίγο μέλι στο καθημερινό ψωμί.
    Καλό Σ/Κ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν ψάχνεις για ένα φίλο, θα ανακαλύψεις ότι είναι δυσεύρετοι. Αν είσαι διατεθειμένος να είσαι φίλος, θα τους βρεις παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χιλια χρονια ισως και παραπανω
    και οσο εγω το προσπαθω
    φευγουν και τους χανω...
    ισως να φταιει η εποχη
    ισως και η καρδια τους
    που την δικη μου την καρδια
    δεν εκαναν δικια τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΓΟΣ!

    ΤΕΛΕΙΟ!!!

    Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    :)
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η λέξη μάνα,,αν και όχι ελληνική, σε μάς βρήκε αληθινό νόημα.
    Αυτό είναι μεγαλοκαρδία, καλωσύνη.
    Ήρθε στη θέση της μάνας που δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει για το παιδί της αυτό που θα του έπρεπε.
    Να σου πώ Δήμητρα κάτι από το σήμερα.
    Πηγαίνω στο χωριό του πατέρα μου όπου υπάρχουν σχεδόν ,μηδέν κάτοικοι το χειμώνα και ελαχιστότατοι το καλοκαίρι.
    Όταν συναντώ κάποιον στο κεφαλοχώρι και λέω πως θα πάω στο χωριό να ανάψω το καντήλι του πατέρα μου ,μού λένε< άναψε ρε Πάυλο και των δικών μου> !.
    Θεωρώ αυτονόητο να μην αφήσω τα καντηλάκια των άλλων συγχωριανών, που είναι μετρημένοι στα δάκτυλα, σβηστά !
    Άλλο αυτό και άλλο η φιλία το πανανθρώπινο και πέρα απο εθνικότητες συναίσθημα.
    Νάσαι καλά Δήμητρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. fapes-mapes

    Εγώ μάλλον μπέρδεψα την καλοσύνη με την φιλία.
    Να είσαι καλά φίλε μου!!
    Καλό απόγευμα να έχεις!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλία..μεγάλη κουβέντα,γιά μένα ιερή σαν έννοια.Πιστεύω στήν φιλία όσο δύσκολο καί αν είναι καί μερικές φορές ακατόρθωτο να βρείς έναν πραγματικό φίλο η φίλη στίς ημέρες μας.
    Μπράβο γιά το ποστάρισμά σου.Καλό βράδυ να έχετε καί καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό βράδυ και σε σένα !
    Εγώ πάντα θαυμάζω σε σένα την επιλογή των θεμάτων σου, που προκαλούν την ανταλλαγή απόψεων σε αντίθεση με μένα που με πιάνει πότε η όρεξη να γράψω τελείως αυθόρμητα κάτι ή να επιλέξω θέματα που πιό πολύ ενημερώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Δήμητρα.. Δύσκολα, η εύκολα υπάρχει φιλία! Φαίνεται στα δύσκολα πάντα.. Η διάθεση να είσαι φίλος με όλους, να νοιάζεσαι όλο τον κόσμο, είναι μια καλή αρχή! Να περνάς όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Δημητρούλα
    Σ αποθύμησα!
    Σιγά σιγά επανέρχομαι. Διάβασα το τόσο ενδιαφέρον και τόσο αληθινό κείμενο για την φιλία και ΕΜΕΙΝΑ στην Κινεζική σοφία !!!!
    Δυστυχώς...
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαιρετώ όλους και θέλω να πιστεύω πως όλοι είχατε ένα θαυμάσιο σαββατοκύριακο.
    Δήμητρα,θα τολμήσω να προσθέσω και κάτι ακόμα για τον Έλληνα φίλο.Η ρήση..."ο φίλος στα δύσκολα φαίνεται.." για τον Έλληνα φίλο είναι δεδομένο,αλλά και αποδεδειγμένο οτι και στις χαρές σου χαίρεται μαζί σου και παραμένει δίπλα σου..
    Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. STRATOS,

    Συμφωνώ Στράτο πως η διάθεση να είσαι φίλος με όλους, να νοιάζεσαι όλο τον κόσμο, είναι μια καλή αρχή! Να είσαι καλά φίλε μου για την επίσκεψη και τον σχολιασμό! Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. magda,

    Μάγδα μου καλώς όρισες!! :))
    Φαντάζομαι πως γέμισες τις μπαταρίες αυτό που μένει τώρα είναι η προσαρμογή στην "πραγματικότητα".
    Να είσαι καλά καλή εβδομάδα και θα τα λέμε....
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. astazzia,

    Φίλη μου πολύ σωστά. Και στα εύκολα και στα δύσκολα φαίνεται η φιλία. Ο φίλος χαίρεται με την χαρά σου και είναι δίπλα σου στις λύπες!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο. Καλό βράδυ να έχεις και μία super εβδομάδα!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ..οταν οι φιλοι δημιουργουν οικογενεια, νομιζω η οικογενεια τους, εχει προτεραιοτητα, τους επηρεαζει περισσοτερο...και η φιλια λιγο δοκιμαζεται..


    καλημερα Δημητρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. iLiAs,

    Έτσι είναι φίλε Ηλία. Αν όμως η φιλία έχει γερά θεμέλια πιστεύω πως δεν θα κλονιστεί. Έχω φίλους που μπορεί να μην έχουμε βρεθεί για χρόνια, αλλά ξέρω πως αν τους χρειαστώ και τους τηλεφωνήσω θα είναι εδώ μαζί μου. Το ίδιο και εγώ όποτε με χρειαστούν θα είμαι κοντά τους. Κάποια πράγματα και αξίες δεν ξεχνιούνται. :))
    Καλό βράδυ να έχεις Ηλία μου και όμορφο Σ/Κ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχω αληθινή φίλη εδώ και 25 περίπου χρόνια. Χρειάζεται η εξαίρεση. Σε ευχαριστώ που με επισκέφθηκες και σου εύχομαι καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα ΔΗΜΗΤΡΑ ευχές για super εβδομάδα!! & super μήνα!! ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάνια μου,

    Πολύ υπέροχο αυτό!!!!

    Και εγώ με την σειρά μου σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο!!
    Καλό μήνα, φιλιά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. STRATOS,

    Ευχαριστώ, επίσης φίλε μου τα καλύτερα εύχομαι και για την εβδομάδα και για τον μήνα!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέρασα να πώ μια καλησπέρα καικαλό Σαββατοκύριακο να'χετε,ήρεμο και ξεκούραστο.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. astazzia

    Και πολύ καλά έκανες astazzia μου!!! Καλό Σ/Κ και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...ευχαριστω πολυ Δημητρα, για τα καλα σου λογια..να 'σαι καλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπημένη μου Δημητρούλα
    Χάρηκα πολύ που σου άρεσε η ανάρτηση. Θα ακολουθήσουν κι άλλες καλύτερες.
    Καλό χειμώνα, αλλά έλα που είναι καλοκαίρι και δεν μαζεύομαι με τίποτα.
    Ακόμα κολυμπάω.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. iLiAs,

    Και εσύ να είσαι καλά Ηλία μου, ξέρεις την αλήθεια πάντα λέω.
    Καλό Σ/Κ και από εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. magda

    Μαγδουλίνη μου ελπίζω το νερό να είναι ζεστό.

    Κολύμπα τώρα που μπορείς γιατί ο Αρναότογλου βροχές προβλέπει. ;-)
    Πολλά φιλιά ψυχούλα μου!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. PiciFriki,

    Ευχαριστώ πολύ PiciFriki!!
    Καλό Σ/Κ και από εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα ΔΗΜΗΤΡΑ.. Όμορφη,& χαρούμενη εβδομάδα φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. STRATOS,

    Καλησπέρα Στράτο, χαρούμενη εβδομάδα!! Σ' ευχαριστώ που πάντα με επισκέπτεσαι!! Να είσαι γερός φίλε μου, τα καλύτερα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.